det blir en hemmakväll

Hallaå!

Det blir inte björket ikväll. Känns inte som jag missar så mycket faktiskt.
Mamma håller på att laga sina goda biffar och klyftpotatis och pappa har
köpt San miguel. Ikväll ska jag vänja mig vid den ölen jag kommer leva
på en vecka när vi åker till Gran Canaria i November. All inclusive. Bra
grejer måste jag säga. Mat och dryck när du vill på dygnet. Fint det!

Förresten, dessa skorna är så snygga! Pappa och mamma säger jämt
att jag inte ska köpa högklackade skor eftersom jag redan är så lång men
jag kan inte hjälpa det, jag tycker högklackade skor är så snyggt! Känns
som att det kanske finns en möjlighet till att jag köper dessa.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Aha, vad konstigt! Hm, jag har jobbat där i 1,5 år, så det är ganska länge. Hm, nej.. Det blir kanske 200-300 kr i månaden inbakat i lönen man får för milersättningen, och jag känner att jag tankar iaf för mer än de kronorna i månaden! Sen förstörs bilen skitmycket, när man kör så pass korta sträckor. Motorn hinner inte bli varm, så ska man räkna med slitage och grejer så får man inte lika mycket per mil som man borde. & vi i kommunen får ju minst betalt, på allt verkar det som! Blää. Tycker du det är intressant på hemtjänsten då? :)

2009-09-13 @ 14:26:29
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0