Kinky

Bhuu, det fryser på ute! Det är jätte kallt. Det var lite kusligt att köra hem från Sara.
Jag är i alla fall hemma och tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig.
Avsnittet av Greys var fantastiskt, som alla avsnitt är! Det enda jag har att säga är 
det är för lätt om det är George, det kan inte vara George! Ni som följer programmet
förstår vad jag menar. Jag och Sara är i alla fall rätt så överrens på den punkten.
För övrigt så går det så sjukt lustiga program på tv nu för tiden! Vi såg på något mög
på mtv. Stört löjligt! Sen den fråga Olle dokumentären, den är i och för sig inte löjlig,
men ikväll handlade det om onanimarathon. En medelålders kvinna i Danmark har
startat ett årligt onanimarathon. Och ja, det är som ni tror, folk kommer dit för att
onanera, se hur många orgasmer dem kan få, se hur långt dem kan spruta m.m. Haha
helt sjukt var det, folk satt och onanerade rätt in i kameran.
Man fick ändå lite roliga fakta under programmets gång. Hör på denna!

- Det längsta en man någonsin onanerat är i 9 tim och 33 min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0