Fynd

Hej på er!

Nu är jag hemma efter en mysig dag på stan med Sara. Vi handlade massa fint. Sara
köpte två super fina kjolar båda från hm som är helt galet snygga! Hon skulle nog ha
en av dem imorgon. Jag röstar på den svart och vita. Tar kort på henne imorgon så
ni får se. Jag handlade också lite. Vet dock inte om jag ska ha något av det imorgon.
Lite sugen på byxorna i sådana fall.. Allt jag köpt är från hm. Det märks väll inte att
jag gillar tråkiga färger som exempelvis grått och svart?
Faktiskt så tycker jag det är den snyggaste färgen.
Här är mina fynd idag!


                     Grå topp med tryck


                       Grå kort jacka


           Grå kort kofta (skön nu till höst)


                Svarta byxor i skinnimitation



Sen sådana prylar som är så fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på! Förutom Body Lotion.
Denna är från apoteket och luktar jätte gott! Har precis använt den och den luktar jätte
fräscht. En ny mascara för att se om denna funkar bättre än alla jag provat innan. Sen 
tvätt cream från Neutrogena. Den funkar bra på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt skinnbyxorna? mycket snygga!

2009-09-26 @ 12:31:02
Postat av: Anonym

vart har du köpt skinnbyxorna? mycket snygga!

2009-09-26 @ 12:31:27
Postat av: Louise

Alla kläder i detta inlägget kommer från hm.

2009-09-26 @ 15:15:02
Postat av: Sara

jag vet inte vilken kjol jag ska ha. lackar lite. får se hur jag känner mig. vädret är ju grått och trist så får väl matcha det :P du tar väl skinnbyxorna? very naaajs

2009-09-26 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0