Home sweet home

Hej på er!

Hemma efter en ny dag där jag gått bredvid. Det har gått bra idag också men jag fasar
inför hur jag ska hitta runt i Tyringe med alla dessa adresser! Äh, man måste börja
någonstans. Ska gå bredvid måndag och tisdag nästa vecka också och jag har redan
fått min första egna dag av Ingela. 28 sep jobbar jag själv. Det blir spännade att se hur
det går..
För övrigt tror jag att jag börjar bli förklyd. Har ont i halsen och det kittlar hela tiden.
Det är ju dessa tiden nu men man orkar ju inte.
Nu ska jag ta en dusch sen fixa till mig lite. Myskväll med tjejerna hemma hos Fia ikväll.
Vi har bestämt att försöka få in en dag i veckan så vi kan vi ses. Ikväll blir det av!
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0