I brist på alkohol/sömn/fantasi/ord/fritid/??

Gick aldrig och la mig. Fastnade här av någon konstig anledning.
Ganska pinsamt när jag tänker efter.
Woo, Louise är en datanörd!

Jag skriver inget vettigt, och har inte gjort på hela dagen kom jag på när jag precis
gick igenom dagens alla inlägg. Åtta st! Nio med detta.. Nio ointressanta inlägg. Jag
belastar mitt internet helt i onödan.. Varför?

Jag vill skriva om något spännande som alla sen kan läsa och förhoppningsvis tycka
är spännande. Mina inlägg är meningslösa. Min blogg är innehållslös, tom, tråkig, och
ful. Jag kan jag lika gärna gå in i garderoben öster om sängen, leta fram en sleten,
dammig dagbok och skriva i den. Då ska den ha ett hänglås så bara jag kan öppna
den men min alldeles egna lilla nyckel.
Min nyckel!

Är det roligare?
Vad är kul?
Var finner man inspiration?
Var hittar JAG inspiration?

Jag vill spela gitarr och skriva en låt med bra musik! Jag har skrivit texter men är
tom! Jag är lika tom som min blogg.
Jag vill ha idéer! Idéer som jag skriver ner på ett vitt papper, som inte är vitt så
länge för jag skulle fylla det med massa bokstäver och krumelurer. Men. Jag är tom

Jag vill!


Man kanske borde resa bort.. Kanske kan man hitta inspiration då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0