Idol

Lite dålig uppdatering ikväll men det strulade här hemma så vi kom varken ut
på internet eller kunde ringa i hem telefonen. Gissa om det blev panik när
Calle skulle sjunga och vi inte kuna ringa och rösta. Det är nu därför jag bara
har ca 25 kr kvar på mobilen när jag innan hade 143 kr. Men det är det värt!
Calle gick ju som sagt vidare, jag är inte förvånad, men ändå så glad! Gissa
vem som hoppade upp och ner och stampade med fötterna i golvet när Peter
Jihde ringde till Calle och sa
- jag ringer för att meddela att du är med i Idol.
Och Calle helt kall säger, tack. Så jävla bra!

Nu hoppas jag så mycket på att han går vidare ikväll. Det är bara två som gör
det. Jag röstar på Calle och.. CALLE! Ge han båda platserna! Tjugo i elva är
dem tillbaka och då avslöjar dem de två första som går till kvalfinalen på fredag.
Calle ska vara med där!
 
                                      09941401


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0