Jump back

Smsar lite med några av mina vänner.

Mamma och pappa ska titta på livvakterna på onsdag och det är samma tid som
Greys Anatomy börjar. Jag kommer åka upp till fröken Gunnarsson på onsdag
kväll och kolla på det. Det kommer jag i och för sig göra sex-sju onsdagar till
eftersom livvakterna går i tio avsnitt. Bra att man har vänner som bor nära.

Jenny skriver också. Hon tar med systemkameran på lördag och det kanske kan
bli lite roliga bilder.. Förhoppningsvis till bloggen. Den måste ändras jag känner
det. Men det passar ju bra då, på lördag är jag sminkad, ny friserad och stylad
så då passar det ju perfekt att ta lite bilder.

Nu är det snart Idol! Tur att telefonen funkar igen. Jag ringde på Calle sju gånger!

Kommentarer
Postat av: Sara

vi gör greys anatomy onsdagarna till en tradition tycker jag !

2009-09-29 @ 17:28:15
Postat av: Louise

Det håller jag med om. Det skulle vara mysigt!

2009-09-29 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0