Let me work it.

Vi tjejer ska ju till Helsingör igen. Inte denna helgen men nästa. Då har det varit löning
så då tyckte vi att det passade bra. Jag och Jenny har pratat så mycket om det och är
så fruktansvärt sugna på att dra dit igen och vi blir nog en del som sticker över faktiskt.
Sitter här nu och kollar på lite kläder och skor. Ska se om jag kan hitta mig något nytt 
snyggt att ta på mig. Jag ska verkligen tänka smart denna gången när jag väljer skor.
Dansa i sex timmar i nästan tio cm klack är ingen höjdare! Hur dum får man bli? Jag
får i och för sig skylla mig själv som tog dem. Lite klackar måste jag ha i alla fall. Ska
försöka hitta med kilklack, det är inte alls lika jobbigt som en vanlig klack.

Nu ska jag hoppa i säng tänkte jag. Imorgon är det dags för styrketräningen igen. Efter
mitt uppehåll på fyra månader. (Herregud, det är längre än blogg uppehållet) Får vi se
om jag kan börja sköta det lika snyggt och effektivt som jag gjort med bloggen nu då.
Vi hörs imorgon vänner. Godnatt



/ Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0