Måndag

Hej på er!

Jag är mitt uppe i städningen här hemma. Har precis diskat och dammsugit lite.
Snart ska jag ut och räffsa upp allt gräs från gräsmattan efter att pappa klippte
den igår. Totalt onödigt att räffsa bort det! Det blåser ju ändå bort av sig själv
sen! Snart dax för middag dock, börjar bli riktigt hungrig.
Alice och pappa åkte till Magnarp imorse. Alice klass ska vara där till onsdag.
Oh jag minns när jag var där med min klass. Gud vad roligt det var! Hoppas
Alice tar massa bilder så man kan få se hur det ser ut idag. Det var ändå åtta
år sen vi var där! Lena jobbar fortfarande. Haha! Den argaste tanten i världen!
Innan jag fortsätter med städningen ska jag göra ett test, inte seriöst så. Bara
se vad jag får för feedback. Ni vet reklamen som går på tv? Försvarsmakten.
Har du det som krävs?
Jag blir lika nyfiken varje gång den kommer så nu ska jag in och se vad jag får
för resultat. Jag uppdaterar er sen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Exakt alla hatade Lena, men hon gjorde de godaste bullarna minns jag :)

2009-09-07 @ 16:07:57
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0