meningen med livet var 44

Det är påfrestande att bära en säng en dag som denna.

Jag och pappa har precis burit bort farmors säng till deras garage eftersom hon ska få en ny.
Det var egentligen inte tungt men blir det utav någon konstig anledning bara för att man är
helt slut i hela kroppen!
Vi har tittat på en film här nu men jag somnar till och från hela tiden så jag har beslutat att
jag faktiskt ska gå och lägga mig snart. Vad är det för mening att sitta uppe om man ändå
bara somnar? Dessutom börjar jag jobba tidigt imorgon och eftersom jag varit vaken i över
ett dygn så behöver jag nog verkligen alla timmar jag kan få så att gå och lägga sig känns
som en bra idé.
Imrgon blir det som sagt jobb 7.15-11.15
Efter det blir det träning och solning.

Vi hörs av gott folk! Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0