Music is my best friend

Hallå på er!

Ganska dålig uppdatering igår. Ber om ursäkt för det men jag var helt slut i
både kropp och huvud! Igår eftermiddags var vi tjejer och hämtade våra
instrument i replokalen. Det tog emot ska jag villigt erkänna. Vi har
fortfarande möjlighet att repa i rockverkstan där vi började för ca två år sen
men just nu känns det bara som att det kommer bli otroligt svårt att planera
in en gång i veckan. Det är ändå fyra tjejer det ska passa. Detta gör mig lite
ledsen. Jag vill spela musik! Det är så många som har sagt till oss att vi inte
får sluta, att vi kan det här och om vi bara lägger ner tid på bandet så hade
vi kunnat komma någon vart. Och om vi skulle lägga ner så kan jag säga att
jag aldrig, så länge jag lever kommer att förlåta mig själv eftersom jag
kommer varje dag fråga mig själv

Vad hade hänt OM vi fortsatt?
Hur bra hade vi varit Nu OM vi spelat hela juni, juli och augusti?

Dessa förbannade OM som hela tiden ska snurra runt i huvudet på en. Nej jag
tänker inte sluta spela musik. Sen hur det blir det återstår att se.. Jag håller
i alla fall alla mina tummar för att det ska gå vägen och att vi tjejer kan
hjälpas åt att hålla Althea Passion vid liv!





(första och enda spelningen, men det är ändå en och vi hade ett mål
och vi klarade det! Vi får inte ge upp! Jag kommer bli sur om vi slutar!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

KLART SOM FAN ATT VI INTE SKA SLUTA!

Detta ska va en period som vi i framtiden kommer att säga " Ja, det var lite tufft där ett tag, mycket jobb och svårt för oss att hitta tiden till att spela,, men sen hittade vi luckor och kom tillbaka bättre än förut"!

2009-09-12 @ 17:38:30
URL: http://yeahnyy.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0