Nu tar vi nya tag...

Hallå på er!

Det var alldeles för länge sen vi sågs... Haha!
Nej skämt o sido. Vad har hänt? Varför skriver jag inte mer? Jag har inte uppdaterat min blogg
på snart tre månader. Det är inte okej! Jag får se till att ta tag i detta igen känner jag. Det blir
ingen sån där lång resumé som jag brukar göra när jag tagit ett litet break i skrivandet. Åter
igen så gör jag ju detta för jag alltid känner ett stort behov av att skriva av mig!
Den senaste tiden så har all den här "känslan" vanligtvis aggrisivitet gått ut över alla de nya
bloggorskorna som har kommit fram. Jag har skrivit arga kommentarer i deras bloggar. Mest
för att jag tycker att alla är så fruktansvärt korkade och jag känner bara ett så stort behov av
att skriva min åsikt till dem eftersom dem är så omogna och korkade! Menar dem allvar? Jag
tänker inte lägga ner energi på att skriva vad dem skriver om men vi vet vilka de nya är
- amandavardet, kissie, missy och pissy som Katrin Zytomierska så roligt sa när hon
medverkade i The Voice för några dagar sedan. Hon är inte den smartaste kvinnan men det hon
sa i The Voice stämde verkligen så bra! Dessa tjejer förstör för sig själva. Om dem nu en vacker
dag väljer att söka ett jobb. Lycka till säger jag till er! Det finns inte en smart människa i världen
som anställer er om dem ser vad ni säger och skriver i era bloggar/videobloggar. Skit samma! 
Lycka till säger jag bara.  

Jag är inte en butter människa. Det var inget roligt inlägg efter en så lång paus. Men ikväll får
det bli så. Nu ska jag knyta mig. Imorgon ska jag till Kristianstad och fixa med tandställningen.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0