on my own

Godmiddag!

Pratade precis med mamma och kom på att jag inte sett henne sen i söndags.
Det är jobbets fel! Hoppas att hon är vaken ikväll när jag kommer hem.
Borde ju vara hemma lite över tio. Inte kvart över elva! Hur som helst, snart
är det dags för jobb. Jag ska åka ner lite tidigare idag för sjuksköterskan ska
skriva min deligering. Sen är det fritt fram att ge läkemedel. Vilket jäkla
ansvar ändå! Kommer vara super noga!
Imorgon ska nog jag och pappa åka in och hälsa på farmor. Jobbar inte
imorgon så det passar bra och i helgen är det fest! Låter som en bra vecka!
Nu ska jag göra som jag gjorde igår. Gå och lägga mig och vila lite. Man borde
inte få vara så här trött! Det ska jag i och för sig ändra på nästa vecka då jag
både börjar dansa och styrketräna igen! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0