Respectable

Hej på er!

Jag är helt slut efter en dag full med fart på jobbet! Nya personer, nya adresser
och nya ställen att besöka. Jag körde runt ett hus tre gånger för att vara säker
på att jag hamnat rätt. Ja, så kan det gå. Jag bad om ursäkt när jag kom in i 
alla fall. Dem trodde ju inte jag var klok. Haha!
Efter jobbet så åkte jag in till stan och tog en 8 minutare i solariumet. Måste
jobba på brännan till på lördag. Jag brände mig inte alls i alla fall. Jag tänkte
jag skulle åka in till stan redan klockan sex på lördag morgon och sola en sista
gång. Att förresten gå upp klockan halv sex en lördag morgon låter inte som en
rolig idé.. Men det ska bli jätte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0