Sjukaste på länge!

Haha skåning från Hörja kommer sätta vår lilla by på kartan! Tro det eller ej..

På världsturné med Britney
43-årige trummisen Johan Svensson från Hörja i Västra Göinge har
engagerats av världsstjärnan Britney Spears för starten på hennes
världsturné. Start i kväll i Chicago inför 50000.

Managern ringde
De lärde känna varandra när Johan pluggade i USA. Johan lärde sig
Britney Spears låtar "på skoj" och så var det inte mer med det. I
söndags natt ringde Britney Spears turnémanager Simon Ellis till
Johan Svensson och undrade vad han hade för sig de närmaste dygnen.
- Inget speciellt just nu, sa Johan. Hur så?

Startar i Chicago
- Okej, sa Ellis, jag fixar flygbiljett, sätt dej på planet som går klockan
12 (om tio timmar) för du ska med på inledningen av Britney Spears
världsturné!
- Vi startar i Chicago onsdag kväll (svensk tid) inför 50000 och det
blir lika mycket folk där på torsdag. Sedan drar vi vidare..


Haha detta är glalet! Jag blev så glad när jag läste det! Min pappa har
spelat fotboll med Johan och han ska nu spela trummor bakom en sån
stor artist som Britney Spears! Herregud!

Vill du läsa hela artikeln?
http://www.expressen.se/noje/1.1699905/pa-varldsturne-med-britney


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA men va !? detta var det sjukaste jag hört !

2009-09-10 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0