Släpp endorfinerna lösa

Hej på er!

Träningen gick sådär får jag säga. Jag hade kvar mina gamla vikter och minskade inte
på någon maskin faktiskt. Men däremot. Jag sa att jag inte tränat på över tre månader.
När jag kollade på min tabell jag skriver i så visade sig att jag inte varit där sen den
24/3! Mars! Det är snart ett halvår! Usch jag skämdes när jag såg det!
Nu har jag inte tid att sitta här och filosofera. Ungefär tre min efter jag kommit hem
från träningen så ringde dem ju såklart från jobbet. När man ställt in sig på en lugn
skön hemma kväll så ringer dem ju givetvis. Så nu blir det jobb från 16-22. Deppigt!
Känner inte det minsta för det. Vill mysa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! De ringde mig med, men jag kunde tyvärr inte =)

2009-09-18 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0