Smoothie

Förresten, idag har jag fått ett nytt intresse. Pappa började prata om vad jag borde önska mig
nu när det kanske snart är dags att flytta hemifrån. Samtidigt mixade han ner potatisen med
(hans?) stavmixer. Han nämnde i alla fall att jag borde skaffa mig en stavmixer för att dem är
så himla praktiska. Det komiska var att denna stavmixer som han nu så flitigt använde faktiskt
tillhörde mig. Jag fick den i födelsedagspresent av min faster för två-tre år? sedan. Han trodde
ju mig inte till en början såklart men jag kunde bevisa det så starkt genom att faktiskt visa att
jag fick en bok till med fina recept på smoothies. Så idag har jag gjort massa egna goda
smoothies. Den jag gjorde ikväll blev ändå godast!
Vaniljglass
Hallon
Blåbär
Banan och riven choklad
.

Detta var ju inte världens nyttigaste men man kan ju såklart göra nyttiga varienter också. Jag
tänkte att jag skulle börja min morgondag med en sådan.. Nyttig då alltså. Lägger upp i bloggen
imorgon vad jag gjorde, och någon trevlig bild på smörjan. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0