Snart jobb.

Nu har jag och pappa precis ätit middag och nu ska jag se om jag kan sova
en timme eller en halvtimme innan jag åker ner till Tyringe och jobbar lite.
Ingela ringde innan också förresten. Har fått mer jobb. 23 och 24 sep ska
jag jobba kväll. Skönt att veta att man får pengar ända in i oktober också.
Jag tar verkligen varje dag som den kommer. Det blir bäst så.
En hälsing till min gamla/nya bästa vän Dennis Priz Andersson också. Igår
pratade vi massa vilket vi inte gjort på över 1 1/2 år. Det var super kul!
Nu ska jag slumra till lite. Ha det fint. Om vi inte hörs ikväll hörs vi imorgon.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Ja, precis. Hm, jag föredrar att jobba kväll. Slipper man städa, tvätta, duscha, handla osv :) Det går mycket fortare på kvällen, men man tjänar ju dock med på dagen om man jobbar 7-16. Hm, genomsnittet är för mig runt 5000 tror jag och det är inte mycket. Hm, nej. Jag vill egentligen inte jobba med barn, men jag blir tvungen nu eftersom de har tagit in så pass många nya vikarier att det knappt finns något jobb. Så därför måste jag söka nytt och då blir det inom barnomsorgen, så jag kanske kan få ett vikariat. Haha, jaaa. Kartan den är bra att ha med sig :D Trivs du op hemtjänsten? Klarar du av att se allt kiss & bajs? :) haha

2009-09-15 @ 00:11:08
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0