Sounds good.

Hej på er!

Inervjun gick super bra! Fick träffa Ingela och Sabina och de båda var super trevliga!
Ingela har ju bott i Hörja så hon visste vem jag var. Sånt är alltid kul. Vi pratade lite
jobberfarenheter, framtidsplaner och jobb givetvis. Dem fick mina betyg och jag fick
en del papper och så av dem som jag ska skriva under. Har redan bokat in fyra
dagar som jag ska gå bredvid, två dagar och två kvällar. Sen ska jag på
deligationsutbildning på onsdag. Ingela hade redan bokat in mig på det så detta bådar
gott tycker jag. Jätte roligt!

Nu ska jag skriva på papperna och sen återgå till Alice som tittar på Vänner. Det får
bli en sån här goding för att fira det förhoppningsvis kommande jobbet. Den absolut
godaste!
Chocolate Fudge Brownie!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Haha, såg att du satt på intervju med de! Tänkte bara säga att den dåliga milersättningen man får, täcker inte bensinen. Och var berdd på att bilen går sönder, då man gör mycket kallstarter med bilen! Man får 1,85 kr per km. :S Rätt dåligt.. Har du fått ett vikariat eller du blir också timmis? :)

2009-09-06 @ 19:56:15
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0