stada

                                   Hej på er!

       Gud vad härligt att det är fredag! Inget jobb idag, utan nu sitter jag
       här och väntar på att Sara ska hämta mig. Vi ska in till stan och se
       om vi kan hitta lite roliga grejer. Ikväll blir det en lugn hemmakväll
       med familjen. Hoppas på något gott att äta. Tar det lugnt ikväll för
       att orka med morgondagen för den kommer bli lång..
       Nej nu är fröken Gunnarsson här!
       Vi hörs när jag kommer hem. Hoppas jag hittar något nytt. Det är ju 
       löning idag. Härligt! Ha det fint.

           

Kommentarer
Postat av: Sara

nu är vi fattiga igen. tack för idag <3

2009-09-25 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0