Stuck in reverse.

Våra bästa år är precis slut. Efter varje avsnitt får man se lite klipp från vad som
ska hända i nästa avsnitt. Och jag undrar vad ska Donald Trump göra i Våra
bästa år? Haha! Det blir spännande att se imorgon..
Nu ska jag ta mig själv och Malte på en lång promenad. Bättre sent än aldrig
men nu får jag faktiskt skärpa mig tills den tredje oktober då jag ska vara
hårmodell! På fredag börjar jag aktivera mig en del. Min nästa vecka består av
jobb, styrketräning, dans och solning. Ska jag gå på en catwalk i hotpants (?)
som min kära vän och frisör Fia påstår så får jag bli lite fastare, brunare och 
sundare. 
Nu blir det promenad. Hej så länge! 

DD5089Up-on-the-Catwalk-Posters.jpg image by lolatrinktgerncola
     3 oktober på stortorget i Hässleholm. Ni kommer väl och kollar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0