time is on our side

Hej kära vänner!

Jag har precis kommit hem. Ska ta lite mat och kolla på tv. Kan inte gå och lägga mig än.
Det är jag alldeles för pigg för! Det har gått bra ikväll och jag har det mesta under
kontroll på när jag jobbar på egen hand på onsdag. Arbetskamraterna är så
omtänksamma och vänliga så är det några problem vet jag att jag kommer få hjälp av
dem. Ingela bad mig även kolla lite i kalendern om vilka dagar jag kunde jobba så jag
skrev upp det så förhoppningsvis blir det några dagar till. Vilken grej va, få skriva upp
och önska sina egna arbetsdagar.
Nu ska jag ta och äta lite här hemma i min ensamhet. Familjen sover redan. Det är
endast Malte som gör mig sällskap och det är säkerligen bara för att där står mat på
bordet. Då brukar han hålla sig framme.
Efter jag och pappa besökt farmor imorgon ska jag nog in till Maria. Ska passa på att
fixa presenten till henne som jag tjatat om så länge också. Jag har ju fått så otroligt
mycket kläder av henne så något ska hon ha av mig!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0