Torsdag.

Hej på er!

Nu har jag äntligen fått sätta ner rumpan lite och kan uppdatera er lite om min dag.
Var som sagt i Kristianstad idag och fixade nya bågar till tandställningen. Efter det
åkte jag och pappa och handlade galet mycket nya roliga frukter så jag kan göra
nya smoothies. Imorse gjorde jag ju som sagt en.. Det blev ingen höjdare skulle
jag vilja säga.
Banan
Äpple
(en gammal apelsin) och rabarber.

Ni ska få en bild, men det gör nog inte så mycket om ni inte får det. Jag har en
dålig kamera och det ser mest ut som... Elefantbajs? Men jag lovade bild så det
här kommer en i alla fall..

Verkligen ingen höjdare. Men nyttig var den i alla fall. Gjorde en annan när vi kom hem också.
Banan
Jordgubb
Blåbär och mjölk. Den däremot! Det borde ni testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0