time will change

Halloj!

Det blev ett litet break mitt i dagen innan. Jag bestämde mig för att göra allt som
mamma och pappa bett mig om så jag sen istället skulle kunna göra lite vad jag
ville. Räffsade upp allt gräs och tog Malte på en promenad. Blir en liten längre
sen ikväll när mamma kommer hem. Hon har åkt upp för att hälsa på Alice.
Föräldrarna fick visst komma upp ikväll. Jag funderade på om jag skulle följa
med men kände inte för det. Det hade dock varit väldigt kul att träffa Lena och
se hur där ser ut efter alla dessa år. Men jag har sagt till Alice att ta massa bilder.
Nu ska jag i alla fall göra testet på försvarsmaktens hemsida. Gjode aldrig det
innan. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0