Greys Anatomy

Hej allihopa!

Vilken dag! Fylld med nya intryck, människor och arbetsuppgifter! Men det
är kul. Det är spännande med nya saker. Jag försöker se allt som en
utmaning och att allt faktiskt är erfarenheter. Det är ju super nyttigt! Och
det är väll trevligt att man själv kan utvecklas som människa och få känna
och testa på nya saker. Det har i alla fall gått bra. Mycket saker att ta in
första dagen men det känns bra. Ska gå bredvid imorgon också.
Nu tittar jag på Greys Anatomy. Säsong fem visas ju äntligen på tv igen.
Det är den enda säsongen jag inte sett. Perfekt att den går nu!




Ikväll är det fotboll. Sverige - Malta! Jag kommer sitta bänkad tilsammans med
familjen och mammas nya goda, nyttiga biffar. Mums!

Vi hörs om ett tag!
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0