Vilken natt!

Hej på er!

Vilken kväll/natt och morgon vi hade i Danmark! Så mycket som jag dansade har jag inte gjort
på väldigt länge! Vi möttes upp hemma hos Sofie och sen tog vi tåget till Helsingborg, därefter
färjan över till Helsingör. (I have a thing for ferryboats) Haha. Jag var exalterad och det
var allt lite vågor så det blev en extra rolig färd över. Väl framme dansade vi lite på stationen
och tog ca tusen bilder, sen gick vi till Retro, då var nog klockan tolv. Det visade sig vara gratis
inträde. Så fort de öppnade där uppe så sprang vi tjejer upp för trappan och ut på dansgolvet
direkt såklart! Sen dansade vi non stop från den stunden tills klockan blev kvart över fem, 
(förutom när en dansk köpte 24 st skummebananeer? Då vi alla var rörande överrens om att vi
hade ont i både ben och fötter. Vi bestämde oss för att runda av och började gå mot stationen.
Jag hade dansat i 8 cm klackar hela kvällen så jag gick barfota och gnällde om smärtan i mina
fötter men då kom en vänlig dansk och bar mig till stationen. Tack för det!
På färjan igen, tillbaka till Helsingborg där vi sov lite på en bänk och Jenny gjorde en god
gärning och bjöd en hemlös man på frukost. Tåget tillbaka till Tyringe där vi skrek, skrattade och
sov om vartannat. Hemma i Tyringe kl kvart i nio, då smsade mamma att dem precis gått upp.
Jag svarade att jag precis skulle gå och lägga mig. In i Jennys säng där vi snabbt somnade båda
två. Tack alla fina tjejer för en toppen kväll/natt och morgon! Detta ska göras om.

Bilder kommer!
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0