Weekend

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering. Men det blev ju som jag sa. Kom iväg alldeles för sent i lördags
och hann inte uppdatera innan jag åkte. I vilket fall som helst så blev festen riktigt lyckad.
Det var verkligen super trevligt! På söndagen så lagade Fia jätte god mat till oss och sen
hjälptes vi alla åt att städa. Jag, Fia, Ola och Jenny.
Igår var jag hemma vid sju tiden, då kollade familjen på Vi hade i alla fall tur med vädret
igen. Som för övrigt är den sämsta filmen jag sett! Riktigt värdelös!

Nu ska jag ut och räffsa upp lite gräs, sen har jag gjort extra fint i köket också. Det skiner
nästan! Det är ju ändå det första man ser när man kommer in.
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0