08

Vilket fantastiskt väder det är ute! Vilken tur vi har haft denna veckan. Det får inte sluta. Måtte det vara
sånt här kanonväder på lördag också. Mysigt att strosa omkring i Malmö då. Jag längtar! Ska bli väldigt
trevligt att äntligen få se Sam.. Haha.

Idag har jag varit mycket duktig. Mamma kusin, fru och barn kommer som sagt ner imorgon och
stannar över helgen. Så jag har städat och fejat och gjort snyggt.
Jag avbokade även jobbet imorgon. Känner mig fortfarande inte riktigt kry och det känns inte riktigt
snällt att gå till jobbet och hosta på arbetskamrater och gamla. Så kan jag förr stanna hemma och vila
upp mig riktigt ordentligt inför lördagen istället..






Vad roligt med lite reaktioner på föregående inlägg btw, eller i alla fall en. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0