alldeles för dyrt

Nu har jag precis ringt till telenor, eftersom min första månadsfaktura har kommit och den ligger på
485 kr när den egentligen skulle ligga på 298 kr. Det är i alla fall löst och jag vet hur det ligger till..

Men jag passade också på att fråga hur det fungerar om jag skulle surfa från Rom och fick en smärre chock.
Han tyckte absolut inte att jag skulle göra det, han tyckte till och med att jag skulle lämna telefonen hemma
eftersom vissa aplikationer på något vis gör att man är uppkopplad på internet ändå och han tog ett exempel,
om jag bara skulle gå in på aftonbladet så skulle det kosta mig 100 kr!! Fattar ni?
Därför känns det nu lite dumt att jag gick ut rätt så hårt och lovade uppdatering i Rom när det nu inte kommer
bli det om det kostar så här mycket. Herregud! Jag trodde inte att det skulle kosta så mycket. Telefonen får i
vilket fall som helst följa med, men jag kommer ta med min gamla sletna också och skicka sms från den i
sådana fall, den lever ju fortfarande..

Men som sagt det blir ingen uppdatering i Rom. Gansla tråkigt men det blir för mycket pengar..

Nu ska jag ta bussen in till stan och spendera lite pengar på massa tråkiga saker. Bh, strumpbyxor, lösnaglar.
Vi hörs av när jag kommer hem. Njut av vad jag tror kommer bli år 2010 sommarplåga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0