are you dum in the head?

Godmorgon!

Idag är jag hemma med Alice för hon har feber och är förkyld. Vi ska kolla på Bert nu sen stänger jag av för jag
ska ju som vanligt titta på Våra bästa år..
Jag älskar för övrigt min Iphone och börjar fatta mer och mer hur den fungerar men något som jag dock inte
förstår är hur man skriver ett blogginlägg. Jag kommer in på min bloggsida och kan skriva rubrik på ett inlägg
men när jag sen ska hoppa ner till rutan där man skriver text så vill den inte.. Jätte konsigt.
Någon som vet hur det fungerar? Det var ju en av dem stora anledningarna till varför jag köpte en Iphone, för
att kunna uppdatera min blogg oftare om jag inte är hemma.. Förutom att min andra mobil var riktigt sleten då..

Förresten, stort grattis till Pink som har gjort världens sämsta låt någonsin! I dont believe eller vad skiten nu heter!
Och grattis till rix fm som spelar bäst musik just nu och väljer att spela den ca 10 gånger varje dag..

Nu blir det Ber..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0