cant wait for the weekend

Godkväll läsare!

Nu har jag kommit hem. Jobbet gick fint men det tar emot, det ska jag erkänna. Jag känner mer än någonsin
vad jag vill göra med mitt liv. Jag har säkert sagt det förut men det känns så otroligt mycket denna gången!
Det är inte roligt att gå till ett jobb som man verkligen känner att man inte vill gå till. Jag älskar cheferna, jag
älskar mina arbetskamrater och jag gillar verkligen att jobba med gamla men det är inte det jag vill syssla
med resten av mitt liv.
Musiken är verkligen livet och det är det jag vill göra.. Jag tror på tecken och jag tror på ödet. Idag när jag
jobbade tog jag en promenad istället för bilen. Jag gick förbi en bil som spelade högt,

låten som spelades var 1000 miles.
Och precis när jag skiver detta inlägget så går Idol reklamen på tv.



Jag längtar faktiskt till på lördag.



Kommentarer
Postat av: SAra

Fatta att du får messa mig heeeela tiden på lördag! Måste ara uppdaterad + jag jobbar delad tur så jg behöver uppmuntring. Och jag ska peppa dig!

2010-04-21 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0