come on!

Godmiddag!

Vad skönt att äntligen få sova ut! Jag har inte sovit tills nu men jag vaknade kvart över tio och kände mig
utvilad, och blev fruktasnvärt deppig när verkligheten slog mig rätt i huvudet! Igår var jag med om det
roligaste i mitt liv, min dröm, men jag gick inte hela vägen..
Det suger fruktansvärt mycket när jag tänker på det! Jag försöker koppla bort det men det är inte det
lättaste.. Jag ville ju så gärna..

Jag kommer söka tills jag går vidare.. Stockholm känns stort. Lite för stort. Jag har varit i Stockholm när
jag var typ sju. Hur ska jag hitta till kulturhuset som auditionen äger rum i? Hur ska jag hitta tillbaka till
lägenheten efter det? Hur ska jag hitta på Stockholms station? Det blir spännande.. Väldigt spännande.


Solen skiner så det känns dumt att sitta inne i detta vädret. Klockan fyra ska vi upp till Ralf och Emma
och äta våfflor. Kanske dags att släppa deppigheten och börja tagga inför resan till Rom?
Vi åker ju faktiskt nu på tisdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0