Det är så fantastiskt att sjunga!

Då har jag precis ätit lite mat. Jag var galet hungrig efter sånglektionen. Som för övrigt gick mycket bra.
Jag kan inte nog säga hur roligt jag tycker att det är! Hur mycket det finns att lära sig och hur mycket
man kan leka med en låt både melodimässigt och sångmässigt. Det är fantastiskt roligt!

Idag körde vi nästan bara acapella eftersom jag inte kommer ha med mig något instrument på lördag.
Det är lika bra att vänja sig. Sen satsade vi mycket på kroppspråk och hur jag såg ut i ögonen och min
känsla. Det är så mycket som jag aldrig hade vetat om jag inte tagit dessa sånglektionerna. Dem har
bara gjort mig gott. Utan dem så hade jag inte vetat hälften av det jag vet nu.. Det kommer nog gå
bra på lördag. Jag tror verkligen det. Och jag hoppas framförallt det!


Linda tycker också att det är fantastiskt att jag har tandställning för det gör mig charmig och lite unik.
Jag ska aboslut inte vara rädd för att visa den för jag har ett fint leende.
Jag har massor att ta åt mig och massor att tänka på tills den stora dagen.. Jag fick också en läxa tills
på torsdag då jag ska sjunga igen. Vi har valt ut tre låtar för juryn tycker att man ska ha förberett tre låtar.

1000 miles
Let it be
Proud Mary


Dessa har jag till läxa att lära mig helt utantill tills på torsdag. Jag får inte ens ha pappren med mig.
Det blir spännande. Haha! Nu ska jag öva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0