Det kan bara jag själv avgöra

Fortsätter att läsa massa om Idol och får panik på riktigt, sån panik som gör att man får ont i magen.

Läste på facebook att den "riktiga juryn" inte kom till Göteborg förrän idag. Idag är det tisdag och auditionen i
Göteborg började i lördags. Vad gör jag då? Vi leker med tanken att den första juryn skickar vidare en till den
andra juryn, men då får jag åka hem och komma tillbaka när den riktiga juryn kommer till Malmö. Kommer
dem på tisdagen då också? JAG ÅKER JU TILL ROM PÅ TISDAG!
Vad gör jag då?

- Ja, du klarar dig, du går vidare och du är välkommen tillbaka på tisdag.
- Eh, tack men nej tack, jag åker till Rom då.


Kan jag tacka nej till något som jag velat jätte länge? Gud vad jag får ont i min mage! Jag ska försöka och
bara släppa detta nu. Det är fortfarande över en vecka kvar. Skulle jag komma så långt så kan jag börja
tänka i dem banorna. Något som dock är sant, skulle det gå till på detta sättet och om jag väljer Idol så blir
jag automatiskt skyldig´mamma och pappa 6000 kr. 
                                                           Är det värt så mycket?


Kommentarer
Postat av: Maria

Va? hoppas verkligen inte det blir så. men du känner ju vad du vill göra. och om du går vidare till juryn så är det ju rätt jävla bra. Jävlar vad svårt de blev.

2010-04-13 @ 21:29:02
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tycker det är sjukt dåligt att dem gör så egentligen. Men visst det är kanske så dom måste göra för att det ska fungera. Förhoppningsvis blir det inte så för dig!

2010-04-13 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0