fin låda

Godkväll!

Nu är jag helt slut. Det känns som jag har fått fyrkantiga ögon. Anledningen till det är för att jag har suttit och
lagt över nummer på min IPHONE SOM HAR KOMMIT!! Haha. Den kom igår. Jag fick för mig att jag skulle börja
pilla med den när jag kom hem efter jobbet igår ca 22:30. Det slutade ju inte så bra. Kontantkortet fastnade
och idag efter sånglektionen gick jag inom Telenor och skämdes lite. Men tjejen som hjälpte mig första gången
var där idag igen och lyckades få ut det och nu är det igång och hon är en pingla! Tusen tack!
 Vänner, mitt nya nummer är 0708214757

Nog om det.. Nu ska jag ta mig lite mat för jag behöver det. Berättar mer om sånglektionen och lite andra
roliga saker sen.. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0