Fredag!

Idag vaknade jag upp med ett ryck! Jag fick panik för jag var helt säker på att det var lördag.
Imorgon ska jag ju färga och klippa håret klockan 10:30. Jag vet inte riktigt varför jag fick
för mig att det skulle vara lördag men jag flög verkligen upp ur sängen. Sen kollade jag på
datumet på mobilen. Då kunde jag lägga mig igen fast då var jag så hetsig så jag kunde ju
förstås inte somna om..

Idag är det som vanligt kanonväder ute. Vad härligt att man kan säga som vanligt. Våren är äntligen här!
Igår tittade jag på Bella&Tyra show. Igår hade dem Alex Shulman som gäst. Fyfan vad han är grym!


- - - - - - - - - - - - - - - -

Taggar för övrigt rätt mycket till imorgon. Och spelar rätt så mycket The Baseballs nu.
Gud vad det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha de gött imorgon och dregla inte ner hela lokalen så att alla drunknar ;)

2010-04-16 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0