Hallåååå malmö!

Helvete! Jag skrev ett långt inlägg som jag råkade trycka bort! Men jag surar inte. För efter ca fyra timmars väntan i kön har jag äntligen fått min nummerlapp! 41532. När dem ropar upp det numret kommer jag nog kissa på mig lite! Detta är så stort! Det fetaste jag gjort i mitt liv! Och vilken stämning här är! Alla borde uppleva detta! Det är magiskt! Jihde sprang runt imorse och dem spelade in massa material. Det var grymt häftgt! Vi gjorde vågen och fick dansa till vi drar till Malmö av Timbuktu. Det var skönt för då blev man ganska varm.. Nu ska jag ta och sjunga lite med Louise och Angelica! Det är svårt att uppdatera och SMSa till alla. Man vill se allt som händer. Det pratas om att den riktiga juryn redan är här och om man går vidare sjunger man för dem idag! Undra om det är sant.. Vi hörs av när det finns tid. Kram från en nervig Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0