hårig

Haha Alice kollar på Bert, för ca 24 gången sen Sara glömde den här.. Sara du får komma ner och hämta den
innan jag tröttnar på den. Man vill ju inte tröttna på Bert.. Precis som Mamma Mia, en underbar film tycker
många men jag kan spy på den för Alice tittade på den hundra gånger precis när den kom ut..


Imorgon ska jag klippa mig. Och jag får beslutsångest. Jag gnäller alltid om att jag vill ha långt hår men varje
gång jag ska till frissan så tänker jag alltid - oh, hur ska jag klippa mig? hur kort? vilken frisyr?



Jag blir så sugen på kort hår när jag ser dessa, men jag ska Inte. Det blir i stil med den i mitten annars så
kommer jag aldrig få långt hår. Men det är den längden som är så otroligt jobbig, den som är så tråkig.
Man vill bara klippa av allt! Men jag får stå ut så jag kan få mitt drömhår..


  

                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha man får inte tröttna på bert!! Han är

bäst. Jag tycker du ska kapa allt

2010-04-17 @ 02:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0