idag är det imorgon!

God middag!

Nu har jag och pappa varit inne i stan och handlat. Jag har handlat lite grejer til imorgon. Jag är förberedd
på en väldigt lång dag och har därför handlat där efter. Linda sa att russin är jätte bra så jag har köpt sex
små paket russin. Haha. Det är så mycket socker i det så jag lär väl gå i toppen om jag ska sitta och
trycka massa russin i kön. Men hellre för mycket energi än för lite. Det är imorgon det gäller!!


Min klänning som jag köpte på Nelly har nog kommit. Och eftersom pappa inte ska ha bilen på några
timmar så tänkte jag köra ner till Tyringe och hämta ut den. Sen blir det köttfärssås och spaghetti till middag.
Gott! Jag är vrålhungrig!

Vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0