I'm a rocker

Festen igår var sjukt grym! Vi lirade guitar hero och dansade och mitt i natten tog vi oss alla en korv.
Alla utom Kolven för han hade deckat.. Och äntligen fick jag som jag ville, jag och Maria tog en dusch
tillsammans mitt i natten och det var fruktansvärt uppfriskande! Tack Emil för en grym kväll!

Och tro fan att internet skulle krångla igår när jag skulle lägga upp en bild på hur jag såg ut. Trots att
jag var färdig över en halvtimme innan vi skulle ge oss iväg och hade gott om tid på mig så segade
internet sig något fruktansvärt! Mamma blev irriterad och jag blev också ganska irriterad så jag sket
i det! Bilden kommer nu istället. Gör man så med händerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0