Jag kanske kissar på mig.

Hallå!

Det fina vädret det håller i sig. Googlade precis hur vädret är i Rom och om det stämmer eller inte
det vet man ju inte, men just nu:

Vädret just nu i Rom 

 passerande moln 
Temp: 18 °C
Uppdaterad: 2010-04-26 10:57


Det är ju hilma underbart. Sara har precis varit nere med en väska.. SOM MAN KAN RULLA! Haha vi äger
bara en sådan och den har ju såklart Alice redan lagt beslag på. Jag tänkte i vilket fall som helst att jag
skulle ta itu med packningen nu faktiskt. Det börjar bli dags. Hur mycket behövs? Pappa berättade att
han bara packat fyra kalsonger. Det förstår inte jag. Jag packar alltid dubbelt så många trosor! Så nu
kommer jag till exempel packa åtta trosor. Man vet ju aldrig vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0