Jag måtte vara bäst!

Bowlingen gick väl inget vidare.. Haha jag måste verkligen vara sämst! 51 poäng lyckades jag skrapa ihop. Jag har faktiskt gjort bättre ifrån mig. Men det var trevligt att äntligen vara alla tjejer igen. Efter bowlingen stack jag, Sara och Alicia till Donken. Tack för en trevlig kväll kära töser! Nog om bowlingen, jag körde hem Sara och hela vägen upp till henne och hem till mig var full av slemmiga, äckliga paddor! Det värsta jag sett! Överallt. Varför kommer dem fram så fort det blir fuktigt och varför invaderar hundratusentals vägarna så man inte kan väja?! Väl hemma på uppfarten irrar en liten kanin runt på gräsmattan och när jag precis tror att jag sett tillräckligt med djur så går jag mot dörren och vid en buske står där ett RÅDJUR!! Vi bor ändå i ett tätbebyggt område med en stor väg med mycket trafik.. In i skogen med er så ni inte blir påkörda! Nej nu ska jag sova. Imorgon ska jag bli kompis med rådjuret och flörta mer! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0