Jag trodde det var färdigt

Fan vad gött med snö! Verkligen jätte roligt att det snöar, himla trevligt. NOT!

Jag är trött. Imorgon är det tjejmys hos Sara. Om jag lyckas ta mig upp där. Vi har ju som sagt bara en bil och imorgon ska mamma göra massa grejer så hon måste ha den imorgon. Jag tänkte faktiskt promenera upp till
henne.. Om vädret tillåter vill säga. Det kanske snöar!! Men vet ju aldrig..

Jag behöver både frisk luft och motion så jag håller tummarna för solsken imorgon.
Så får jag en promenix på typ 3 km. Det är ju himla bra.



Imorgon är jag ensam hemma så jag drar fram kareoke maskinen igen tror jag. Texterna vill inte riktigt sätta sig.
1000 miles sitter som en keps, och Proud Mary sitter sådär men Let it be vill inte riktigt.. Jag måste fixa detta!

Har ju inte haft en läxa på ca ett år! Jag vill inte göra Linda besviken, och inte mig själv heller för den delen.
Jag gör mig själv besviken om jag inte lär mig den. Jag ska lära mig den! Imorgon.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0