Långfredagen i ett lååångt inlägg..

Det blir för klent i bloggen här nu känner jag. Alldeles för lite inlägg.
Jag jobbade til 13:30 igår och direkt efter det så åkte vi upp till Ralf och Emma för årest första grillning.
Det har aldrig smakat bättre. En riktigt stor, fet köttbit, klyftpotatis och tzatziki! Förlåt alla vegitarianer
men jag älskar verkligen kött! Det finns absolut inget godare att äta på sommaren..

Raffe hade ordnat massa lekar i still med Mästarnas Mästare. Det var jätte kul. Vi skulle bla gå en viss
sträcka och sen samma sträcka igen och komma så nära den första sträckan tidsmässigt.
Redan när jag såg det på Märstarna Mästare så ville jag testa. Det var jätte spännande. Min sträcka
skilde sig bara 4 sek. Pappa vann på ca 1 sekunds skillnad. Galet!

Idag har jag också jobbat mellan 7-11. Så jag har precis kommit hem.. En perfekt tid denna dag så
man har gott om tid på sig inför kvällen. Jag taggar så jag vet inte var jag ska bli av. Alla grejer är
färdiga. Nu är det bara alla smycken och smink som också ska lyckas. Men det ska väl inte vara så svårt.
Bild på det hela Måste det bli innan jag drar iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0