mat

Nu har jag pratat med Linda och hon hörde direkt att jag inte var riktigt kry så hon tyckte inte att jag skulle
sjunga.. Vi bokade in en ny den 19 april istället. Det är är på måndag. Så då får jag två lektioner samma
vecka innan min audition. Det känns väldigt bra. Men lite tråkigt att inte sjunga imorgon.. Jag ville det..

Men det blir stirstädning här hemma imorgon stället. Till helgen kommer mammas kusin ner hit. Jag
kommer knappt träffa dem ändå eftersom jag jobbar på fredagkväll och är ju säkert borta hela lördagen.
Vi kommer inte hem förrän tidigast åtta på söndagmorgon. Gud det blir slitet. Men det kommer det vara
värt förhoppningsvis..

Nu ska jag göra mig en fet jävla toast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0