Min dröm

Gud, jag skulle bara gå upp och ta på mig lite skönare kläder.. Det slutade med att jag la mig i sängen
och somnade såklart. Jag drömde att jag var på idol audition och jag hade glömt att ta på mig byxor..

Laila bara satt och stirrade och Andreas skrattade och Bagge bad mig komma tillbaka när jag hade 
hittat ett par byxor. Gud vilken mardröm! Sånt har man ju inte tid med nu..



Jag vill drömma om den gyllene biljetten..
Och förhoppningsvis får jag en också.


Jag vet inte vad jag ska ha på mig på lördag! Nu börjar jag hetsa. Jag måste känna mig bekväm
men det måste vara vrålsnyggt också. Det är en svår kombo. Tror inte ens jag har något sådant i
garderoben. Bara vrålsnyggt och obekvämt. Haha. 
VAD FAN TAR MAN PÅ SIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0