Mot Kastrup

God morgon! Nu sitter vi nästan alla på tåget mot Kastrup. Detta ska bli så himla roligt men jag börjar bli lite nervig inför flygresan. Det är skönt att det inte ens tar tre timmar. Nu hoppas jag bara att Katla och den där jäkla Eyafjällajökull håller sig lugna så vi kommer hem med ordning och reda. Vet ni förresten att engelsk männen och dem flesta andra har svårt för att säga eyafjällajökull? Haha undra varför! Nu ska jag vara lite social med dem andra. Jag skriver mer på flygplatsen. Det blir också det sista inlägget. Ni som vill mig något får skicka till mitt gamla nr. Gärna till detta också men jag kommer inte att svara. Haha puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-04-29 @ 16:13:50
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0