Music is my boyfriend

Hej på er!

Det är otroligt vad musik kan göra en på gott humör. Om jag är nere eller deppig och bara behöver få lite
bättre självförtroende så sätter jag på bra musik. Jag tror verkligen att jag hade mått fruktansvärt dåligt
om jag inte hade fått höra och spela musik.

På KB i lördags så spelade dem så galet bra musik. Man behöver inte höra Tatio Cruz - Break your heart
för att kunna dansa eller för att vilja dansa. Dem spela ingen sån musik och där var folk på dansgolvet
hela kvällen och natten ändå. Dem spelade en låt som nog gjorde mig till den gladaste tjejen på KB..
Jag hittade den på youtube nu. Den som inte blir glad av denna låten är det något fel på. Haha skämt o sido.
Höj volymen!!



I got my mind set on you...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0