Några bilder till

Här kommer några bilder till från Malmö.
På den första är Stina och Emelie. Två tjejer som vi träffade i kön som var fruktansvärt trevliga!
Det är alltid roligt att träffa någon som man kan hetsa med. Och trots att vi bara kom ca 45 min
innan insläpp så var där ingen så vi fyra hamnade först i kön och kunde skymta alla bandmedlemmar
lite innan dem släppte in oss. Då blev vi allihopa som 15 åringar. Det var ganska roligt..


Jag, Stina och Emelie


Jag och Sara


Sam


Digger


Sam och Digger


Basti och Sam


Hela härliga gänget! Från vänster:

Tomas - trummor. Som för övrigt är svensk. Fett!
Klaas på bas. Haha det rimmar!
Digger
Sam
Basti
Jan på piano
Lars på gitarr.

Alla riktigt grymma! Bäst var när dem bytade så Digger, Sam och Basti spelade instrumenten och
dem andra sjöng. En fruktansvärt bra konsert! Och idioten som recencerade i Kvällsposten kan slänga
sig någonstans. Det var verkligen inte könslöst och mycket sexigare än postkodlotteriet!



Digger och jag


Jag och Basti


Denna får såklart vara med en gång till.


Sara, Digger och jag.

Världens bästa kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjuuukt bra kväll var det!!

2010-04-19 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0