Paul i Wipeout

Vilket väder det har varit idag alltså! Det är helt fantastiskt! Innan vi åkte upp till Emma och Ralf
idag så la jag mig ute på alltanen med lite härlig musik i öronen och somnade. Det var jätte skönt!

Nu har vi ätit lite och snart är det dags att kolla på förnedrings tv. Wipeout. Haha bäst!

Imorgon har jag massor att göra. Jag måste packa och jag har inte ens fixat en ordentlig väska än.
Sen ska jag in till stan och handla både till mig själv, mamma och Alice. Sen är det grejer som måste
göras här hemma också. Vi ska ta tåget till Kastrup redan 07:24 på tisdag morgon. Så imorgon är
den enda dagen som man har tid, men det är ju så typiskt mig att skjuta upp allt i sista sekunden..

Nej nu är det dags att skratta lite. Paul Tilly är med ikväll.
Han är ganska snygg. Han har jag pussat. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0